Tänään on tullut oltua suoraansanoen pikkaisen ärrinmurrin, lieneekö hirvittävän univelan vika? viime yönä ei tullut nukuttua kuin ihanat 3 tai 4 tuntia :( jännä juttu, illalla kun menin nukkumaan 22.00 jälkeen (mulla on siis tapana lukea ennen nukkumista saa paremmin unesta kiinni) niin tosiaan nukutti niin makoisasti, mutta mitenkäs sitten kävikään, uni katosi samantien, en muuta tehnyt kuin kääntyilin kyljeltä toiselle, katselin kelloa ja odottelin että uni tulisi, mutta ei vaan tullut, valvoin varmaan vielä kahdenkin aikaan, lopulta sitten onneksi sain unenpäästä kiinni, mutta joo eipä silloinkaan tullut nukuttua kunnolla, vaan aika rikkonaisesti :( ja tämä valoisuus on kaikkein ärsyttävintä, valoa vaan pääsee makkariin sen verran, vaikka on sellainen paperisen tapainen tai mikälie rullakaihdin ja sitten vielä pimentävät verhot, mä vaan niin tarvitsisin kokonaan pimeän huoneen.

sleep-normal.jpg

Toinen mikä on aiheuttanut ketutusta on se, että mun työkaveri on ostanut uuden auton ja voi elämä kun on ottanut eilisestä asti kupoliin se :D mäkin tahdon uuden auton, nyt heti enkä viidestoista päivä, no jospa sitten kesälomalla pääsisin autokauppaan :) mä oon jo niin kauan vaahdonnut uudesta autosta, että pakko se on mennä vaihtamaan ennen kuin oon kateellinen kaikille :D meidän työpaikalla kun yksi jos toinenkin on viime aikoina vaihdellut autoja.

Jossain vaiheessa haaveilin toyota auriksesta, mutta en kyllä enää tiedä? taidan sittenkin ottaa volkswagenin? no auton pitää kuitenkin hivellä silmää ja siinä pitää olla sitä jotain ;) <3

toyota-auris-2013-exterior-tme-002-prev_

Tämä kuva on kopioitu toyotan nettisivulta

Tänään käyn hakemassa kirppikseltä kaikki romuni jotka on olleet myynnissä, tuskimpa on paljon mennyt tavaraaa kaupaksi, mut toivottavasti olis edes jonkun verran. No uffi saa sitten loput vaatteet mitkä ei ole menneet kaupaksi :)

Vain elämää artistitkin on julkaistu ja voinpahan sano että en aio katsoa ja syynä on ainakin Jukka Poika :D enkä mä nyt niin Maaritistakaan välitä. Juha Tapio on noista ehkä paras tai no en tiedä, mutta joo ei kiinnosta.

Nyt ei taida olla muuta tällä kertaa.